Subject: Vastus infopäringule
From: "Helena Pakosta" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Kertu Tuuling - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 16:23:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan vastuse Teie poolt 21.07.2025 saadetud infopäringule.

Lugupidamisega

Helena Pakosta

Senior project manager

Digital Banking unit

AS Citadele banka Eesti filiaal

+372 5860 9390

www.citadele.ee <http://www.citadele.ee/>

On 21.07.2025 15:28, [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Infopäring seoses alaealise lapse nimel väärtpaberite omandamise 
ja võõrandamisega

Registreerimise kuupäev: 21.07.2025

Registreerimise number: 2-6/25-6206-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle koopiad. 
Palun kaaluge selle kirja printimise vajalikkust, nii vähendate kaasnevaid 
riske konfidentsiaalsele informatsioonile ja säästate keskkonda.

This e-mail (and any of its attachments) contains confidential information, 
and is intended only for the recipient indicated in the address field. Any 
use, distribution, disclosure or copying of this message in whole or in part 
not in accordance with its intended purpose is prohibited and may be 
unlawful. If you have received this message in error please notify us 
immediately and delete this message and all of its copies, including all 
attachments. Before printing this e-mail please consider whether it is 
necessary. By refraining from printing this e-mail you will minimize the 
risk of disclosing confidential information, and you will help to save the 
environment.